13 lis 2013

Leave me out with the waste. This is not what I do - Please let me die

Damien Rice - 9 crimes

Pewnie się dziwicie dlaczego ostatnio nic nie dodawałam obiecuję, że w najbliższym czasie postaram się to zmienić. Moje życie lekko mówiąc aktualnie się posypało, więc jestem w totalnym dołku. Ciężko mi cokolwiek teraz wymyślić, nie mam weny od dobrego tygodnia - nie wiem co się dzieje. Dobra, dobra już nie użalam się nad sobą, stylizacja jakoś średnio wpadła mi do gustu ale to jedyne co mogę wam teraz zaoferować. Następny zestaw zobaczycie w piątek - muszę się zmobilizować i dodawać je coraz częściej.

Choć troszkę wam się podoba ?



|| Jacket - Nelly.com | Pants - Killah | Belt - Bonjour Bizou | Top - Voile | Bag - Special Offer | Shoes - Fallen Angel | Glasses - Callie's Picks | Hat - Burlesque |

Carli / Alesha49.

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się, świetne są te spodnie i ożywiają ten zestaw :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ale zmieniłabym torebkę. Dodatki są złote, a tu nagle srebrna kokarda na kopertówce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, mnie się podoba jest inaczej... Cudowne są te wzorzyste spodnie i kurteczka :* Jedynie co mi tu nie pasuje to ten kapelusz ale reszta jest super nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz mi nie pasuje -.- A tak to spoko ;3

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że poziom stylizacji jest dużo niższy od pozostałych :(

    OdpowiedzUsuń