3 lis 2013

Ania


No i co, nadchodzi szybkimi krokami weekend z czego średnio jestem zadowolona. Szybko to minęło, aż za szybko. Powiem wam, że szczerze zakochałam się w nocnym widoku cmentarza, jest tam tak pięknie i te znicze ahhh.... Stylizacja taka zwykła, zrobiłam ją kilka dni temu ale dopiero teraz nadarzyła się okazja by ją dodać.



|| Jacket - Archive, starbaazar | Top - Voile | Shorts - Windows on the world, starbaazar | Bag - Special Offer | Belt - Callie's Picks | Shoes - Millionaire Fashion | Glasses - Killah ||

4 komentarze:

  1. Fajnie.. podoba mi się jest prosto delikatna a zarazem elegancko. Śliczne spodenki, które pasują do tej białej marynarki, dodatki tez sa okey nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,prosto i dzięki marynarce elegancko :) Tak poprawna stylizacja

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i prosto. Bardzo dobrze zgrałaś ubrania i kolory. Nic dodać nic ująć. Jak dla mnie to 10/10 :)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń