21 paź 2013

You can’t stop my voice cause' You don't own my life but

Poniedziałek nareszcie! Gaga wydała kolejną piosenkę z ARTPOP'u. Jestem w niej zakochany. <3 ARTPOP zapowiada sie zaje******. Dobra zostawmy Gagę w spokoju przejdźmy do stylizacji. Na poczatek chcę przeprosić, że znów użyłem różańca i czapki ale one uzależniają. Oczywiście zaczęłem od czapki, potem "sam się zmusiłem" do różanica(znów). Dodałem różowy top, skórzane spodnie, i pasujące do nich dodatki. Mam nadzieję, że i stylizacja i piosenka wam się spodobają :)



Czapka - Original Future
Różaniec - Royalty
Top - Giambattsia Valli Couture Tribute
Spodnie - SuperTrash Girls
Kopertówka - Miss Sixty
Buty - Voile









5 komentarzy:

  1. Serio uzależnienie od czapki i różańca o.o :D Stylizacja mi się podoba, z wyjątkiem tych rudych brwi. :)))

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest wszystko w porządku ale mnie jakoś nie przypadła do gustu, czegoś mi tu brakuje :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. FAAJNIE , fajnie- nie jest źle :))) Bluzeczka nie jest taka zła i spodnie też.... nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie za bardzo pasuje mi do tej stylizacja ta delikatna bluzka :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka tu nie pasuje, Pawle i git majonez!

    OdpowiedzUsuń