17 paź 2013

Well, I live for your applause!

O Boże jutro niby piątek ale wcale się nie cieszę, kolejna rozprawka, charakterystyka porównawcza, pismo techniczne, kilka rysunków technicznych (zaległych :D). Szybko dodaje stylizację i spadam wszystko pisać. Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodoba. Miałem wenę do świerzości :D




Okulary - Killah
Top - Pretty n'Love
Spodnie - Basic
Torebka - Voile
Sandałki - Fever











Tak długo starałem się napisać pełny tytuł "Well, I live for your applause! Show me long way to OZ!" słuchająć performance'u Gagi, ale nie pasuje on tutaj :D

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się, zwłaszcza połączenie kolorów. :) A przy okazji zazdroszczę sandałków. ^^

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. + za piosenkę na wstępie :D
    I stylizacja fajna aczkolwiek nie podbiła jakoś bardzo mojego serca :) Jest świeżo ale jakoś bez szału.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie te spodnie, byłoby zdecydowanie lepiej ale połączenie kolorów jest świetne :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną, choć mógłbyś zmienić spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ;))) Podoba mi się, zauważyłam że lubicie robić stylizacje z tym sweterkiem. Jedynie co mi tu przeszkadza to spodnie-może dlatego, że ich nie lubię.. a reszta jest ok nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń