12 paź 2013

Send it straight to Hollywood + Powitanko

Witam nazywam się Paweł i od dzisiaj będę pisał na blogu. Pragnę też jeszcze raz bardzo podziękować Magdzie za złożenie mi takiej propozycji, doceniam to. :) Nie chcę się rozpisywać więc powiem tylko tyle, że mam 15 lat, słucham tego co mi wpadnie w ucho, interesuję się lingwistyką i architekturą. Dodam jeszcze, że nie lubię się rozpisywać opisując stylizacje, bo poprostu źle mi to wychodzi. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu moje stylizacje, a z redaktorami będzie się dobrze współpracowało. ^^










Czapka - Original Future
Top - Original Future
Różaniec - Royalty
Spódniczka - It Girls
Tatuaż - Fallen Angel
Torebka - Original Future :D
Szpilki - Apres Ski
A tutaj taki mały bonusik, piosenka z nadchodzącego albumu Gagi - ARTPOP

8 komentarzy:

  1. Witaj Pawle! x3 Stylizacja jest śliczna! Zdjęłabym tylko ten tatuaż. c; A Twoja Doll ma piękną twarz. :)))♥

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a co do twarzy to zastanawiałem się czy nie "pixelizować" jej, przecież tutaj chodzi o stylizacje a nie o "modelkę" :D Takie to artystyczne przemyślenie :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę twój nick *_* Ładna stylizacja, taka delikatna a zarazem z pazurkiem, faktycznie nie pasuje tu ten tatuaż ale to szczegół. Życzę ci powodzenia, ponieważ jestem niezwykle ciekawa twoich stylizacji ♥

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry początek, stylizacja mi się podoba :) Czekam na więcej

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , fajnie:0 Jest kolorek :) Podoba mi się dobrze połączyłaś ubranie :) Stylizacja jest dziewczęca, ale ta czapka dodaje trochę ,,pazura" ... Czekam na więcej nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że umiesz zrobić pierwsze dobre wrażenie. Życzę Ci powodzenia w następnych stylizacjach, bo zapowiada się fajnie :)

    Badscere

    OdpowiedzUsuń