4 paź 2013

LOTERIA/KONKURS


KOMENTUJ/ OBSERWUJ/ ZGŁOŚ SIĘ!!

54 komentarze:

  1. Zgłaszam się ^-^
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Screen wszystkich blogów jest na moim google+ :)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się , obesrwuję i komentuję :) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. :>
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.

    Chciałbym mieć szarą spódniczkę LE lub złotą kurtkę z YH.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) Zależy mi na 4 tunice LE w pierwszym rzędzie na samej górze :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam sie
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :)
    Mam : Red Dress Marie Claire

    Ladyconita

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się nie mam nic chciałbym koszule albo kurtkę

    floraGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;3 Chciała bym byle co ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam to dodać w "odpowiedzi" ale nie mogłam więc dodaje tylko link do mojego zgłoszenia żeby później nie było żadnych problemów bo nie wiem czy zawsze widać, które blogi obserwuję.
    http://oi42.tinypic.com/2d0jfi8.jpg
    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ♥ Super nagrody ♥

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i chciałabym stardollary lub czerwoną sukienkę ELLE, ew. sukienkę DKNY bez ramion w 3 grube pasy (brązowy, biały, kawowy)

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Chciałabym niebieską koszulę (trzecią od końca) ♥

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń