22 wrz 2013

On My Way

Witajcie. Jak Wam mija ostatni dzień weekendu? U mnie leniwie i nudno, dlatego zabieram się za porządki na stardoll, a później za czytanie książki :) Dzisiaj przedstawię Wam "cukierkową" odsłonę mojej doll. Jak nigdy naszło mnie na zrobienie delikatnej i dziewczęcej stylizacji. Osobiście wolę te bardziej rockowe outfity, ale czasem każdemu przydaje się mała odskocznia. Już Was nie zanudzam, oto stylizacja:


Top - Pretty n'Love
Koszula - Pretty n'Love
Spodnie - Basic
Marynarka - Mr.
Buty - Chanel Tribute
Torebka - Sonia Rykiel 
Kurtka ( w dłoni) - Jean Paul Gaultier Tribute
Okulary - Royalty
Kapelusz - Bonjour Bizou


Osobami, które otrzymują po 25sd są:
Alesha49
milenazagrajek

Nagrody będę mogła Wam wypłacić dopiero jutro, także przepraszam za małe utrudnienia
i mam nadzieję, że nie jest to jakiś ogromny problem. Wystawcie coś w swoich bazarach dla
mnie za 25sd + prowizja. A innych zachęcam do komentowania, ponieważ w najbliższym
czasie szykuję małą niespodziankę :)

4 komentarze:

  1. Ja tam chora jestem więc weekend jakiś nie fajny :( Stylizacja nie wiem dlaczego ale wpadła mi w oko, może przez te różnokolorowe odcienie ^_^ Dziękuje bardzo serdecznie, poprawiłaś mi humor.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm jak dla mnie za dużo różu, nie lubię takich stylizacji za bardzo:) Ale najważniejsze że tobię się podoba i gratuluję kreatywności ... nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nie w moim stylu. Za dużo różu. ;)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń