2 wrz 2013

Czas na relaks







Niemożliwie bardzo i jak nigdy przedtem brakuje mi czasu, stardoll chwilowo spadło troszkę na bok, ale jak wczoraj przysiadłam to nadrobiłam stylizacji tyle, że nie wiem kiedy ja je wszystkie wstawię na bloga :D

No i przepraszam was bardzo, za ten w ogóle nie pasujący i psujący cały efekt( no może jego cząstkę) makijaż, ale kompletnie nie mam na niego pomysłu....

Buty: Special Offer/ Spodnie: WOTW/ Pasek: Miss Sixty/ Koszula: Film Theory/ kurtka:Archive/ Torebka: Decades/


Pozdrowionka. Justyna

6 komentarzy:

  1. Nie lubię tego blezera ale tu wyszedł bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Podobają mi się te spodnie , blazer tez jest ok;) Bluzeczka ma fajny kolor :) S tylizacja nie jest smutna a te złote dodatki i złoty kolor na butach dodają elegancji temu strojowi :0 nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, mi się podoba ;3

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mi się nie podobają. ;/ ale ogólnie fajnie

    OdpowiedzUsuń