18 wrz 2013

Never give up

Witajcie. Pogoda jest okropna - przynajmniej u mnie i totalnie zniechęca do wszystkiego. Ciągle pada, ludzie się przeziębiają i co z tego wynika? Że ja również należę do tej grupy ludzi. Od zawsze byłam podatna na wszelkiego rodzaju choróbska. Dlatego w takie dni najchętniej bym nie wychodziła w ogóle z łóżka. Do tego ciepła, owocowa herbatka i dobra książka... Tak, marzyć każdy może czyż nie? A jak Wam mija czas "złotej, polskiej jesieni"?  Mam nadzieję, że dużo lepiej niż mi :D I znowu zamiast krótkiej notki to dostajecie esej, ajajaj... Wybaczcie, jak już zacznę pisać to nic nie jest mi w stanie przerwać :) Wracam do tego, co najważniejsze czyli do stylizacji. Dominują ciemne, stonowane barwy - odzwierciedlają mój nastrój. Lubię takie zadziorne outfity i mam nadzieję, że będziecie mogli ujrzeć ich więcej w niedługim czasie. Oto moje wypociny:


Top - Bonjour Bizou
Bluzka - Bonjour Bizou
Szorty - PPQ Of Mayfair
Buty - StarDesign + Moschino Tribute + Fallen Angel
Kurtka - Mark Fast Tribute + Jean Paul Gaultier Tribute
Torba - Fallen Angel 
Bransoletka - No Name 
Kapelusz - Mr. + Miss Sixty 

Dwie wylosowane osoby, które skomentują ten post otrzymają po 25sd :)

10 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja,ubrania są ciekawe ,a najbardziej urzekło mnie połączenie bieli z czernią:)

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja w zupełności mnie urzekła, jest piękna - wszystko świetnie dobrane.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Zazdroszczę ubrań. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się bardzo podoba, niestety należę do tej grupy ludzi co ty ;/
    Zachorowałam w sobotę i do wczoraj nie chodziłam do szkoły. Ale niestety mama
    mi kazała iść żebym nie przepuszczała dużo lekcji. Mam jak narazie katar i kaszel.
    Masakra ! Teraz sobie piję herbatkę i podziwiam twoją stylizacje ! :)
    Bardzo mi się spodobała, bluzkę uwielbiam do tego biała bluzeczka z kołnierzykiem
    pod spodem i kurteczka, którą wprost ubóstwiam ! ♥ To jest 2 najlepsza stylizacja jaką do tej pory widziałam, pierwszą wykonała missmagda008. Ona też robi świetne stylizacje !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) Ślicznie połączyłaś ze sobą ubrania i dodatki jak pod względem fasonowym tak i kolorów :) Jest to stylizacje elegancka z nutką prostoty i sportu :) Lubię takie właśnie... Cudna bluzeczka i spodnie nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja,urzekła mnie od razu.Ma to coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Kocham tego typu stylizacje ♥

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale łaaadna !! Podoba mi się . W ogóle wszystkie twoje stylizacje są łaadne !!

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ♥ Nic dodać,nic ująć :*
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń