12 wrz 2013

Nadeszły ciemne dni...







Ufff, już zapomniała jak się pisze. Witajcie, tłumacze z mojej nieobecności, jestem w szpitalu, nie ma tu internetu no chyba, ze wjedzie się na 4 piętro, na co ja niestety nie mogę sobie pozwolić, rodzinka dostarczyła mi laptopa i jakoś sobie radze, ale internet który posiadam niestety już sobie nie radzi. na stardoll loguje się czasami a o zrobieniu stylizacji nie było mowy.... Ale już powili wracam i biorę się do pracy :D

Buty: Fallen Angel/ Spodnie:RIO/ Swetrek: It Girls/ koszula: Miss Sixty/ Torebka: Golden Sands/ Kapelusz: Killah/


Pozdrawiam, justyna.

PS: Szykujcie się bo za niedługo w ramach rekompensaty mojej nieobcności malutki konkurs :D

4 komentarze:

  1. Współczucie :C Stylizacja niestety nie za fajna, nawaliłaś tego wszystkiego zupełnie nie potrzebnie co w zupełności się ze sobą nie zgrywa.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Taka kolorowa... śliczne spodnie, świetnie pasują z tym sweterkiem :0 nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Powrotu do zdrowia życzę !

    jula1807

    OdpowiedzUsuń