24 sie 2013

Wyniki

Przepraszam, że tak późno zrobiłam wyniki. Już tak blisko końca:) Dziś w tym etapie odpadną 4 osoby. W następnym 2 i finał :) Już nie mogę się doczekać. Nie zwlekam tylko daje wyniki. Cztery najgorsze wyniki opuszczają konkurs. Zaczynamy:
  

Daję: 6



Daje: 4,5


Łap: 5,5

Masz:  8,5

Trzymaj: 6


Łap: 5

Masz: 9

Łap: 10


Daje: 5,5

W tej edycji odpadają: zuzia023, ada9000love, TiaraAiwlys, Phoebetonkin1. 
Dziękujemy za udział! 

Zostało nas 5 :) 
Exjudoczka, lili1999silver3, Magdusia500, MistAsh29634, oliwcia_paris,

________________________________________________________________________________

Zadanie 

Następne zadanie będzie łatwe. Trzeba wystylizować swoją dollkę w waszą ulubioną stylizację.
Prace wysyłać do 28 sierpnia na e-mail MissMagda008@interia.pl

_______________________________________________________________________________

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia ;3

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. Otwieram ( nigdy tutaj nie byłam ), patrze, lana ♥ zostaje!

    OdpowiedzUsuń
  4. A po zakończeniu będzie jakaś nowa edycja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłą zabawę ;)
    Tylko szkoda mi posady redaktorki na tym blogu ;c
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te stylizacje co jedna to lepsza :))) Gratuluję nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :3 Kilka stylizacja naprawdę mnie urzekło ♥
    milenazagrajek

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odpadłam. Dziękuję za świetną zabawę ;)
    Najpiękniejsze stylizacje według mnie należą do OliwciaParis, to za nią trzymam teraz kciuki.

    OdpowiedzUsuń