31 sie 2013

Wyniki. Zostało na 4! :)

Do następnej edycji finałowej przechodzą  4 osoby. Jedna osoba musi pożegnać konkurs. 
Jest to: .
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.

Exjudoczka: 
Dziękujemy za udział! 

Czyli do następnego etapu dochodzą : 



__________________________________________________________________________________________

ZDANIE FINAŁOWE:
Zrobić:
1. Stylizacje po odbiór nagrody.
2. Stylizacje ze spódnicą maxi. 
3. Stylizacje zwierzęcą. 
(troszkę musicie się narobić)

To ostatnie zadanie, które sprawi kto dostanie dane miejsce. :)

Prace wysyłajcie na mój e-mail do 4 września.  


9 komentarzy:

  1. O mało co się ze szczęścia nie poryczałam :D
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że exjudoczka odpadła bowiem była gorsza praca ;/

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za szansę :) Sporo pracy się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ::))) Szkoda że exjudoczka odpadła ale cóż takie reguły gry :/ nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  5. cholera, nie zauważyłam tego posta!ta szkoła mnie dobija, mam nadzieję, ze dacie mi dzień....oczywiście zrozumiem jeśli będzie to niemożliwe

    OdpowiedzUsuń