1 sie 2013

Green Lover.


Coś dużo dodaję w tym tygodniu, ale mam wenę, więc trzeba korzystać. Cieszę się, że podobają się Wam moje stylizacje. To może właśnie dlatego dostałam mega power'a do tworzenia. Niestety w przyszłym tygodniu będzie mnie tutaj mniej, więc odpoczniecie sobie. Wyjeżdżam, ale zaplanuję kilka postów, abyście nie zapomnieli o mnie. Tym czasem - kolejny set z użyciem bardzo modnego w tym sezonie koloru miętowego i kombinezonu, choć częściowo zakrytego. Wcześniej nie udawało mi się ułożyć nic konkretnego z jego użyciem, ale nagle - oświeciło mnie. No i proszę, jaka zielona dziewczyna ze mnie! 


Kombinezon - Prety'n'Love
Sweterek - Preety'n'Love
Pasek - Original
Buty - Riviera
Torebka - MSW

40 komentarzy:

  1. Cudnie śliczne pięknie. Bardzo mi się spodobała ta stylizacja :P Uwielbiam kolor zielony :P Brawo :** nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, jeśli masz wenę to korzystaj z niej najlepiej jak potrafisz :) Właśnie udowodniłaś mi to robiąc bardzo ładną stylizację. Doskonale komponuje się sweterek z kombinezonem, nie zakryłaś największych atutów. Kolory świetnie się ze sobą komponują więc jestem na TAK :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepsza ze wszystkich *.*
    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja nie przemawia do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ogólnie wygląda ładnie, chodź nie podoba mi się ten sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknaa ♥ ! Ten sweterek jest super, zastanawiam sie nad kupnem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor torebki trochę za bardzo rzuca się w oczy, poza tym jestem oczarowana.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, widać że lubisz kolory : turkusowy, miętowy, bo to kolejna stylizacja w tych odcieniach :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnieeee ! :D Powalająca stylizacja :D Wszystko dopracowane ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no fantastyczna jest ta stylizacja *_*

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK DO TEJ PORY, KAŻDA TWOJA STYLIZACJA JEST "FANTASTYCZNA" JEDNYM SŁOWEM, OBY TAK DALEJ. ♥
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna stylizacja ! :D Jak ty to robisz:D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się, że użyłaś tutaj tego kombinezonu - świetnie tutaj pasuje i bardzo ładnie zgrywa się z tym sweterkiem. Wszystko ogólnie bardzo ładnie dopasowanie, podoba mi się :))

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja ach te kolorki , uwielbiam miętowy *.*
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska ! :D
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że pasek jest jak najbardziej zbędny, przynajmniej ten.
    I wybrałabym inne buty :)

    welma

    OdpowiedzUsuń
  17. JESTEŚ NAAJLEPSZA !


    CoolMajka1999

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Taka ożywiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny outfit :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne, pędze do starbazaaru po sweterek. *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zielony:)
    Ładnie dobrane.
    Kolorystyka letnio-wiosenna(taka jak lubię)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja, kojarzy mi się z wiosną, kiedy jeszcze nie było takich upałó -.-' Jedyne co bym zdjęła to pasek, nwm, jakoś mnie tu razi, ale tak to wszystko jest super dobrane :) MissKari789

    OdpowiedzUsuń
  23. Kawaiii *-* Moje ulubione kolorki <3

    patiakrobati

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęka mi dosłownie opadła !


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja myślałam, że ten kombinezon jest bezużyteczny :P A jednak .

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń