14 lip 2013

Wyniki

Walka była ostra... Poziom prawie wyrównany lecz trafiły się wyjątki. Były prace dziwne jak z kosmosu oraz bardziej eleganckie, dlatego wybrałam dwie zwyciężczynie tego zadania.  Dwójka osób nie wysłało stylizacji. Były to nadia_inez i Utrapia. W ostatnim poście napisałam, że po tym zadaniu będzie was 22. Tym razem zostanie was 20 z racji tego, że nie wszyscy wysłali (2 osoby + 4 osoby jak pisałam= 6 osób). W tej edycji odpadnie was aż 6 modelek: _karolina96., Ashley-AgaOlsen, Equess, nadia_inez, nati_678, utrapia (na dole znajdziecie zdjęcia pożegnalne z wszystkich etapów). Osoby które najlepiej wykonały zadanie to: 


i


GRATULACJE!

Teraz zostało nas 20 :

- _karolina96.
- ada9000love
- Agata1998r.
- alesha49
- Ashley-AgaOlsen
-AlterrealLove
- awcia
- bella12655
- chomiska
- coure096
- emipaula
- Equess
- Exjudoczka
- fioonnaa
- FunComTv
- karolinnaaa2222
- Ladybecia102
- lili1999silver3
- Magdusia500
- MissDirtyFresh
- MistAsh29634
- nadia_inez
- nati_678
- oliwcia_paris
- Phoebetonkin1
- TiaraAiwlys
- Utrapia
- zuzia023

Zdjęcia pożegnalne: 


(wszystkie powinny się ruszać, przepraszam za fioletowa tło ale jakoś nie chce się zmienić)






Dziękuję za udział ! Powodzenia!
______________________________________________

Następne zadanie pojawi się jutro o godzinie 15.00!!






28 komentarzy:

  1. Gratuluję .Suepr poziom .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla MissMagda008

    - http://tinypic.com/view.php?pic=10ggwif&s=5

    - http://tinypic.com/view.php?pic=2hmpxy0&s=5

    OdpowiedzUsuń
  3. o przeszłam ^^
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda mi ashley_agaolsen, była bardzo ładna :( nie spodziewałam się że tak szybko odpadnie o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    Życzę powodzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję najlepszym pracom, są naprawdę świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W szoku jestem, że moja praca okazała się najlepsza. Bardzo dziękuję i życzę powodzenia reszcie w dalszych zadaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeszłam *.* Ale szkoda, ż nadia_inez odpadła ;c Miała naprawdę świetną doll i stylizacje.

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem niezwykle zaskoczona bo nie myślałam że przejdę ponieważ moja praca nie była zadowalająca. A tu proszę ^_^

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję :)
    Czekam na następne zadanie.

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Super stylizacje!
    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim !!!

    Dominika076

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i współczuje osobom które odpadły

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż, szkoda :)
    gratuluje pozostałym :)
    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pozostałym c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję osobą , które dalej przeszły i życzę im dalszego powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń