29 lip 2013

Magazyn #2

MAGAZYN NUMER #2
ZAPRASZAM DO CZYTANIA :)




























48 komentarzy:

  1. Świetny magazyn ♥♥ Nawet mój kolaż tu się znalazł ^^

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny magazyn. Najbardziej spodobała mi się tutaj grafika, okładka jest genialna. Co do treści kocham projekty z działu "moje projekty". Bardzo spodobały mi się stylizacje, a zwłaszcza ze strony 18, 20 i 21. Kocham ten ostatni.
    Magazyn bardzo mi się podoba i kredy warty polecenia.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  3. Magazyn świetny, podoba mi się oprawa graficzna magazynu oraz stylizacje które są wręcz fantastyczne. Jedyne co mam w zastrzeżeniach to mała ilość opisów *_*

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna okładka! Ile czasu zajęło jej przygotowywanie ? :-)


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wyżej było wspominane - świetna okładka oraz oprawa graficzna, stylizacje są naprawdę wspaniałe i inspirujące. Również bardzo podobają mi się kolaże uczestniczek konkursu no Modelkę Magazynu Glamuq, ale brakowało mi opisów, nie musiałyby być długie, ale jednak c;

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy magazyn i dobrze się go czyta. Okładka strasznie przyciąga uwagę ! :) Do tego można w nim zobaczyć świetne prace dziewczyn.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie *-* Magazyn przyjemnie się czyta, a okładka zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. super, stylizacje boskie nawet mój kolaż się znalazł ;)

    coure096

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący. Ciekawa oprawa graficzna jak i kolaże.

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy magazyn i ładna okładka :)

    monia98gw

    OdpowiedzUsuń
  11. Magazyn bardzo mi się podoba, ale brakuje mi ... treści. Rozumiem, porady za pomocą stylizacji, ale lubię od czasu do czasu poczytać trochę. Może krótkie opisy stylizacji?
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ;p Ogólnie magazyn jest nudny, używacie też tych nie estetycznych czcionek, okładka "używana", nie ma co czytać, a jak już coś jest to za małe i nie da się odczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisujecie też w jpg to psuje jakość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety muszę się zgodzić z Kamila - 4EverYou

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa i jeszcze jedno! Nie wiedziałem, że mięta to neon :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OJEJ ! mój kolaż tu jest *.*
    dziękuję bardzo. Magazyn jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no widzisz czego można się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magazyn sliczny . Przejrzysty, estetyczny i nie rozumiem złych komentarzy. dałabym 5+ na 5. ;)

    Nie przejmuj się krytykami

    OdpowiedzUsuń
  19. no chyba po to prosi o opinie żeby ją usłyszeć ? a potem "nie przejmuj się" chyba ludzie po to piszą co sądzą, żeby następnym razem to poprawić?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten magazyn był robiony w 4 dni. Następny magazyn będzie bardziej czytelny, więcej grafik oraz postaram się poprawić "błędy" które zrobiłam w owym magazynie.

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że będziecie poprawiać :) Ale raczej to że ktoś np. ja wyraża opinie, to nie linczujcie od razu ... bo komuś może się po prostu nie podobać

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny magazyn ! :D . Bardzo podoba mi się okładka .
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna okładka, jak i samo opracowanie magazynu. Ciekawe artykuły,oprawa. Czekam na kolejny numer :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna okładka, magazyn jest bardzo ciekawy i przydatny. Czekam na kolejny numer! :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie bagazyn jest dość nudny, nie ma w nim fajnych artykułów tylko stylizacje, a grafika na okładce znana. Przydalyby się jakies grafiki w tym magazynie


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  26. asia lepiej nie komentuj negatywnie, mnie już hejcą ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy magazyn! Mam pytanie - czy tekst na 8 stronie służy wyłącznie jako grafika czy jest tam również treść? Czcionka jest tak mała, że nawet nie próbowałam się doczytać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. MYŚLĘ, ŻE PORADY ZAWARTE W MAGAZYNIE SĄ TRAFNE I NAPEWNO PRZYDATNE, DOBRA GRAFIKA, ŚWIETNE STYLIZACJE. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. ZASTRZEŻENIA MAM TYLKO DO CZCIONKI MOGŁA BY BYĆ WIĘKSZA. OGÓLNIE RZECZ BIORĄC UDANY MAGAZYN. CZEKAM NA KOLEJNY NUMER.
    Natalka9

    OdpowiedzUsuń
  29. Mówicie o poradach j tu prawie teksu nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezwykle mi się podoba, nie estem w stanie skrytykować, bo nie potrafiłabym zrobić czegoś takiego, dlatego chwalę czyjąś pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny ten magazyn śliczne rzeczy tutaj pokazujesz i stylizacje :))) Podziwiam... Czekam na następny :) nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna grafika, magazyn jest ciekawy, łatwo się go czyta. Co tu dużo pisać- magazyn na medal, przeczytałam cały ^^

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnie stylizacje *_* Koffam każdą. Postaram się wziąć udział w konkursie ale zobaczymy. Poza tym koffam ten magazyn.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie zrobiona graficznie i ogółem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny magazyn,czekam na kolejny :)


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wiem o jakiś wy poradnikach mówicie, bo tu nich nie ma ;) tu nie ma praktycznie nic do czytania poza "reklamą" jej projektów nazwami sklepów i spisem;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe wykonanie, jednak proponowałabym zrobić ją na http://pl.wix.com/ :) Myślę że wtedy wyglądałaby jak prawdziwa gazetka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten wasz magazyn ;)
    Okładka jest super, aż zachęca tym uśmiechem do przeczytania ;) Ciekawe tytuły dodałaś każdemu artykułowi. Wybrałaś śliczne torebki, moja ulubiona to ta z LE. Z tych na głowę to uwielbiam ten wianuszek. Zakochałam się w stylizacji soczysta czerwień. Najlepsza na tym blogu ! Ogólnie jest to najlepszy magazyn jaki czytałam. Czekam na więcej ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny ten magazyn!

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten magazyn ! ! !

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń