27 maj 2013

Powitanie + stylizacja.




Witajcie, zostałam zaproszona do współpracy na tym blogu i niezmiernie się cieszę, mam nadzieje, że moje stylizacje przypadną wam do gustu. Mam na imię Justyna mam (już) 19lat, tego, ze interesuję się modą chyba pisać nie muszę, po za stardollem, uczę się(aktualnie mam już wakacje), pisze książki, fascynuje się wszystkim co pochodzi z lat 60 i 90 łącznie z muzyką, zbieram pocztówki i ciągle jem.


























Buty: Nelly.com/ Spodnie: Film Theory/ Top: Basic/ Kurtka: PnL/ Torebka: It Girls/ Kolczyki: Nelly.com

5 komentarzy:

  1. Witaj :) Stylizacja nie jest w moim stylu ale mimo to podoba się mi
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej :) Ale doll masz śliczną :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, mnie się tam podoba.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na twoje stylizacje. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się twój styl obecnie, lecz mam nadzieję, że mi się będzie z zaciekawieniem czytało twoje posty :* zuzarek162

    OdpowiedzUsuń