15 maj 2013

Moccasins

Właśnie skończyłam odrabiać lekcje. Zaraz zabieram się za geografię, bo jutro może jakaś kartkóweczka. Taka piękna pogoda, a ja siedzę w domu... na te ostatnie tygodnie zadają nam bardzo dużo, a sprawdzianów też coraz więcej i więcej. W poniedziałek ścięłam włosy i teraz bardzo tego żałuję. Nie mogę się doczekać aż odrosną mi z 6 cm. Co do stylizacji, na stardoll jakoś podobają mi się krótkie włosy i właśnie dosyć często widnieją na mojej doll. Starałam się zrobić stylizację tak, aby wszystko pasowało kolorystycznie. Bardzo lubię te spodnie, musiałam dodać też zwiewną białą bluzeczkę.


3 komentarze:

  1. Cudnie, ale wg mnie trochę za szerokie spodnie. Ale prócz tego to idealnie *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, ja też mam dużo sprawdzianów :/ Dzisiaj byłam na na basenie :D

    PS Czemu na blogerze nie wyświetlają mi się wasze posty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka ;d

    OdpowiedzUsuń