4 maj 2013

Krótkie powitanie + stylizacja.

Cześć, na imię mam Aleksandra. Mam 15 lat. Jestem miłą osobą, spokojną, ale nie taką, którą można oszukać. Umiem postawić na swoim. Na stardoll kryję się pod nickiem szecherezada5. Na blogu będę zajmowała się dodawaniem stylizacji jak i 'Stylizacją tygodnia'. Co tydzień w soboty będę przedstawiała wam stylizację, która zasługuje na uznanie. Mam nadzieję, że spodoba się wam moja praca na blogu :)

Stylizacja:









naszyjnik - Kohl's
blazer - FM Tribute
marynarka - It Girls
bluzka - Basic
spodnie - Stardesign
torebka - Voile
buty - Nelly.com 














xoxo, szech.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, nie przeszkadza mi tu nawet ta zielona szminka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, ja na początku nawet nie zauważyłam tej szminki, świetny pomysł :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma jak to kolor spokojny,, zielony'' :)) fajnie połączony z białym, fajnie :}


    dkotekd

    OdpowiedzUsuń