8 maj 2013

Bright sunhat

Stylizacja robiona jakiś czas temu, ale dodaję na szybko. Zaraz spadam do szkoły ;c Wy też macie jeszcze tyle sprawdzianów? Koszmar. Przed likwidacją sklepów na Stardoll wpadłam do WOTW i bardzo spodobał mi się ten kapelusz. Wiedziałam, że muszę coś z nim zrobić. Klasyczna czarna bluzka w połączeniu z cygaretkami wygląda całkiem dobrze. Do tego fioletowe dodatki. Połączyłam też dwie torebki.









kapelusz - WOTW
bluzka - Basic
naszyjnik - OrginalFuture
spodnie - Voile
torebki - 2x Voile
buty - Voile








xoxo, szech.

3 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, ciekawie wygląda połączenie dwóch torebek.
    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, bardzo mi się podoba. Zgadza się z Angeliką, połączenie tych torebek jest super :P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh nawet nie zauważyłam ,że tam są dwie torebki ;p Ogółem mówiąc stylizacja jest śliczna :)

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń