14 lut 2013

Stylizations - Skinny Love

Dzisiaj tak trochę na Walentynki. :> Druga stylizacja bardziej Walentynkowa, pierwsza to taki casual. Mam jedynie nadzieję, że się Wam spodoba. :D


Hat/kapelusz - Killah
Blouse/bluzka - Pretty n'Love
Belt/pasek - Wild Candy
Clucth/kopertówka - Nelly.com
Skirt/spódnica - It Girls
Blazer/marynarka - Chanel
Socks/skarpetki - Antidote
Shoes/buty - StarDesign Fashion 

Shirt/koszula - Killah
Shorts/spodenki - Pretty n'Love
Bag/torba - Pretty n'Love
Jacket/kurtka - Pro Microphone
Socks/skarpetki - Pretty n'Love
Shoes/buty - StarDesign Fashion


6 komentarzy:

  1. Obie stylizacjie piękne:)
    tluskaffka818

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są fajne, jednak gdybym miała ubrać swoją doll wybrałabym tą drugą stylizacja, bo ja raczej wybieram spodnie i bardzo lubię krótkie szorty! ;D w pierwszej stylizacji wszystko jest ok, ale coś mi w niej nie pasuje (sama nie wiem co) ;D pozdrawiam, LepszaOdCiebie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje, bardziej podoba mi się pierwsza :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne *.* użyłaś elemantów których nie lubię, ale w tym połączeniu sprawują się celująco! Jestem pod wrażeniem


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najlepszych ♥
    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest kapitalna, druga też mi się podoba, jednak mniej. ^^

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń