4 lut 2013

Stylizacja

Dzisiaj stylizacja będzie w kolorach czerni z dedykacją dla LepszaOdCiebie.
Pewnie zauważyliście inną pozę  postanowiłam zmienić nudę i zrobić coś oryginalnego ;).
Myślę że stylizacja przypadnie do gustu .

Buty(PPQ)
Rajstopy(Archive)
Bluzka(Basics)
Sukienka(Rio)
Sukienka(Bisou)
Torebka(Archive)
Torebka(windows of the world)
Naszyjnik(Fallen Angel)
Bransoletka(Evil Panda)
Pasek(Dvf)
Opaska(Special offer)
Spódnica(It Girls)
Żakiet(PPQ)

Podoba wam się ? Komentujcie!

A teraz  coś  na koniec męczącego dnia .



9 komentarzy:

  1. haha fajne nogi.

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. :D jakby coś miało jej za chwilę wylecieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieposkładana ta stylizacja i "rozwalona", ale myślę, że to jest tu najważniejsze. A może to przez te nogi?

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego dedykacja jest dla mnie, ale stylizacja jest nawet spoko, trochę bym zmieniła, ale to drobiazgi, udało ci się natomiast w 100% z piosenką. Linkin Park to mój ulubiony zespół. ♥ Pozdrawiam, LepszaOdCiebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm chyba poko tylko ta spodnica za bardzo mi nie przypadła ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah, niezła poza :D
    Ładna stylizacja.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna poza i ładna stylizacja;)
    tluskaffka818

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się średnio podoba, może to przez pozycję doll?

    OdpowiedzUsuń